Skip to main content

Melike Sevim

ADMINISTRATIV- OG KOMMUNIKATIONSMEDARBEJDER

Melike er for nyligt flyttet tilbage til København efter at have boet i Holland de sidste seks år, hvor hun har arbejdet som projektkoordinator og rekrutteringskonsulent.

Ud over at have boet i Holland, har hun arbejdet i Sydafrika og Indonesien, hvor hun har tilegnet sig erfaring mere specifikt inden for kommunikation.

Uddannelse og kompetencer 

Melike har en bachelor i organisationskommunikation fra Copenhagen Business School og en kandidat i interkulturelkommunikation fra Utrecht University i Holland.

Hun har erfaring inden for projektkoordinering, rekruttering og kommunikation, og netop denne brede vifte af tidligere erfaringer udruster hende til rollen som Administrativ- og kommunikationsmedarbejder hos HBO Solutions.

Rolle i virksomheden og personlige egenskaber 

Melike skal være med til at løfte de kommunikative og administrative opgaver, som bl.a. beskæftiger sig med markedsføringsstrategier, bogføring, rekruttering og general støtte til ledelsen. I sin fritid er Melike mest af alt en social svamp, der elsker at opleve noget nyt!